Antalya Dental Implants
Antalya Dental Clinic Turkey

Implant

Implant ağızda eksik diş ve ya dişlerin fonksiyon ve estetiğini tekrar sağlanması amacıyla yerleştirilen vücut ile biocompatible yapay diş kökleridir. Implantlar titanyum vidalar, hastanın kendi dişlerinin zarar görmesine gerek kalmadan diş eksikliğinin giderilmesine olanak sağlar.

Implant

Dental Implant Antalya
Implant yapılmadan önce dişeti sağlığı ve eksik diş bölgesindeki kemik yeterliliği radyolojik ve klinik muayeneyle kontrol edilir. Implant yapılması diğer diş tedavilerinden çok zor değildir, lokal anestezi altında uygulama bölgesi uyuşturulur ve hasta herhangi bir ağrı hissetmeden cerrahi operasyon tamamlanır.
Uzun dönem başarının gerçekleşebilmesi için operasyon öncesinden itibaren diş eti sağlığının korunması çok önemlidir. Hastanın genel ağız ve diş bakımına yüksek özen göstermesi, özellikle operasyondan hemen sonra enfeksiyon riskini arttıracağından ve iyileştirmeyi geciktireceğinden dolayı sigara kullanmaması gerekir.
Antalya Dental Implants in Turkey
Implant tedavisinin başarısını etkileyen önemli önemli faktörlerden bir tanesi de mevcut kemik kalitesidir. Kemiğin uygun implant yerleştirilmesine izin verecek genişlik ve yükseklikte olması gerekir. Implant için yeterli kemik var olmadığı durumlarda ileri cerrahi teknikler uygulanarak kemik hacmi arttırılabilir.
Antalya Dental Implants in Turkey
Bu amaçla sentetik ya da organik kemik tozları ekilebileceği gibi hastanın kendisinden alınan otojenik kemik greftleri de kullanılabilir. Bazı durumlarda 3-6 aylık bir beklemeden sonra, yeni kemik oluşumuyla implant yapılırken, bazı durumlarda implantlar aynı seansta yerleştirilebilir.
Antalya Implant
Implant yapıldıktan sonra ağız hijyenine yüksek özen göstermeye devam edilmeli, düzenli diş fırçalama ve diş hekimi kontrolleri aksatılmamalıdır. Gerekirse ağız duşu ve diş ipi gibi ekipmanlar yardımı ile ekstra temizlik gerçekleştirilmelidir.Implanta iyi bakılmadığı durumlarda perimplantitis denen implantın çevresindeki kemik ve yumuşak doku iltihaplanması görülür ve bu durum implantın kaybedilmesiyle sonuçlanabilir. Implant uygulamalarında sigara kullanımı ve kontrol altına alınmamış şeker hastalığı çok önemlidir.
Kontrol altında olmayan şeker hastalarında da kemik yapımı ve doku iyileşmesi yavaş olacağı için hastanın şeker hastalığını doktor kontrolünde sağladıktan sonra implant uygulanması daha uygun olacaktır.
Antalya diş implantı yaptırmak için yurtdışından gelen birçok yabancı hastaya da ev sahipliği yapmaktadır. Bunun en önemli sebebi Antalya İmplant fiyatlarının özellikle Avrupa ve Amerika ile karşılaştırıldığında daha ekonomik oluşudur. All on 4 implant ve All on 6 implant gibi anında yükleme yapılarak hastaların hiç dişsiz kalmadığı çözümler ve sabit geçicilerle iyileşme dönemine girilmesi gibi nedenlerle Antalya implant yaptırmak isteyen bir çok yurtdışı hastasının da ilk tercihidir.
Health Tourism Certificate Turkey
Lets Talk!
Talk with your dentist :)
Hello,
We're here for free consultant!